Поширені питання
Як дізнатися, на якій стадії виконання моє замовлення?
Визначити, на якій стадії виконання замовлення, можна по тел: (044) 581-64-32, (050) 752-33-45 або по електронній пошті: 3315089@gmail.com, вказавши код замовлення.
Що робити, якщо доставка мого замовлення запізнюється?
У такій ситуації просимо звернутись до нас за телефоном: 044 581-64-32, 063-190-74-17 або по електронній пошті: 3315089@gmail.com, вказуючи номер замовлення.
Які доступні форми оплати за товар куплений в інтернет-магазині?
Заплатити за товар, куплений в інтернет-магазині Ви можете післяплатою, платежем on-line або карткоюНужны ли мне логин и пароль для того, чтобы делать покупки?
Нет, логин и пароль не обязательны. Можно делать покупки без регистрации. Однако, выбирая покупку без регистрации, нет возможности проверять историю заказов.
При очередных заказах придеться заново заполнять данные для доставки. Кроме того, нет возможности принимать участие в промоакциях для постоянных клиентов.
Влияет ли тип платежа на скорость реализации заказа?
Нет, тип платежа не влияет на скорость реализации заказа. Все заказы выполняются в одинаковом режиме.Питання: чи Можна повернути куплений товар?
Куплений товар можна повернути згідно
Скільки коштує доставка?
Відповідь: Вартість доставки залежить від способу оплати та форми доставки (Нова Пошта/Делівері/Заказ кур'єра).
Також приблизний час доставки вказується під час формування замовлення.
ЗВЕРНІМО ВАШЕ УВАГУ НА СЛІДУВАЛЬНІ МОМЕНТИ, ВВАЖНІ З ВІДПРОВКОЇ ТОВАРУ:
1. УКРПОЧТОЙ ТОВАРИ ВІДПРЯЮЄТЬСЯ ВИКОРИСТАННЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ;
2. НОВАЯ ПОЧТА ОСУЩЕСТВЛЯЕТ ЗАБОР ТОВАРА КУРЬЕРОМ, ЧТО ЗРУЧАЄ ДОСТАВУ В ЗАСІБ НА 30 ГРН.